• 0770197595
  • contact@promovare-google.ro

Promovare cu Google Ads, Facebook Ads & Remarketing Facebook

Promovare cu Google Ads, Facebook Ads & Remarketing Facebook

Te Promovăm cu Google Ads, Facebook Ads & Remarketing Facebook

De ce să-ți faci Reclamă pe Facebook?

Facebook și-a reorientat strategia de reclamă adoptând sistemul de licitație cu plata la clic exact ca Google Ads. În prezent, pentru că sunt încă puține companii care investesc, costurile sunt încă mici.

Șansa de a-ți devansa astfel competitorii este excelentă – publicul tău este constituit din peste 1,5 miliarde de utilizatori activi la nivel global și peste 8,3 milioane în România (statistică la nivelul lunii decembrie 2015), utilizatori care folosesc zilnic Facebook de pe telefon, tabletă sau desktop.

Ai nevoie de Promovare pe Facebook?

Creăm Reclame de Promovare Facebook Ads pe Placul Clienților Tăi și Profitabile pentru Tine

Tu îți cunoști clienții?

Dacă-i știi atunci cu siguranță campania Facebook îți va dezvolta afacerea deoarece putem viza exact publicul țintă de care ai nevoie, segmentând campania în funcție de: vârstă, interese, sex, oraș, etc.

De ce o Agenție de Promovare Facebook Ads?

  • Promovare pe TikTok în România – Campanii de marketing de succes. Ghid complet pentru afacerea ta
  • De TikTok eu nu am auzit prea multe, se pot face campanii de promovare pe TikTok?”; ”TikTok e rețeaua aceea socială unde înregistrează și difuzează videoclipuri copiii”; ”TikTok este o aplicație pe telefon în care intră puștii la școală și se uită la filmulețe ore în șir”.
  • Acestea sunt cele mai frecvente reacții auzite atunci când apar în discuție campaniile de reclamă pe TikTok. Vorbim despre o rețea de socializare cu peste 2 miliarde de descărcări la nivel mondial în Apple App Store și pe Google Play, cu 800 de milioane de utilizatori activi în lume și peste 2 milioane de utilizatori în România, în care oamenii petrec 50 de minute pe zi.
  • Acest articol va clarifica modul de funcționare a campaniilor de reclamă pe TikTok și va răspunde la întrebările pe care le-ai putea avea. Când merită și când nu merită să-ți faci reclamă pe TikTok? Care e faza cu TikTok de a ajuns și armata română să aibă cont aici? Ce trebuie să știi despre promovarea pe TikTok?
  • Campaniile de promovare și reclamă pe TikTok: Avantaje și dezavantaje
  • TikTok este o rețea de socializare lansată în anul 2017, creată de compania chinezească ByteDance din Beijing. Un motiv pentru care oamenii de marketing și proprietarii de afaceri nu prea știau ce este cu TikTok este că firma care deține TikTok a fost foarte zgârcită în dezvăluirea de date statistice despre utilizatori până în urmă cu câteva luni: număr de utilizatori, țări, timp petrecut pe TikTok. Se știa că este o aplicație mai ciudată, cu videoclipuri scurte, în care intră tinerii.
  • Noi cei care ne ocupăm de marketingul produselor, suntem foarte interesați de cifre, acestea sunt cele mai importante: cărui public te adresezi cu campania, ce interacțiuni vei avea și la ce costuri. Exact la acești parametri cheie TikTok se poziționează foarte bine. Costul pe interacțiune este redus la TikTok, ceea ce este foarte important.

Suna Acum